19 Eylül 2012 Çarşamba

VE ŞAİR ZEKİ MÜREN HUZURLARINIZDA…''ERSİN FAİKZADE'' BURSA ZEKİ MÜREN SARKILARI KONSERİ

Sanat güneşi Zeki Müren ölümünün 16. yılında Bursa Osmangazi Belediyesi’nin desteği ile hazırlanan ve Mega Müzik etiketiyle çıkacak olan “Şiirine Kavuşan Şarkılar” albümü ile anılacak. Türkiye'nin Elmas sesi İyi Niyet Elcisi Ersin Faikzade,Aslı Hünel, İhsan Güvenç, Ayfer Er, Ayşen Birgör, Esra İçöz, Mine Geçili gibi sanatçıların Zeki Müren’e ait eserleri seslendirdiği ve 12 parçanın bulunduğu albümde, Ahmet Selçuk İlkan’da Zeki Müren şiirleri ile renk kattı.
24 Eylül’de Bursa Osmangazi’de gerçekleşecek olan dev lansman ile albüm 5000 kişiye ücretsiz olarak dağıtılacak. Ersin Faikzade Zeki Müren Album cd si icin Ahmet Selcuk İlkan ın siiri ile Berdus isimli sarkıyı seslendirdi.
ZEKI MUREN ANMA KONSERI 24 EYLÜL PAZARTESİ BURSA KULTURPARK TA GERCEKLESECEK. Ersin Faikzade Zeki Müren 'in en sevilen sarkılarını seslendirecek. Konuyla ilgili görüşlerini aldığımız Ahmet Selçuk İlkan; “Projenin en büyük özelliği “Ve şair zeki müren”. Yani Zeki Müren’in şairliğini öne çıkarmak. Tüm sevenleri bu güne kadar onun şarkılarını ve bestelerini çok yakından biliyorlardı. Bilmedikleri tek şey vardı şiirleri. Çünkü bir insanın şiirini bilmek, gerçek karakterini ve gerçek hayatını da bilmek demektir. Bu nedenle ben Zeki Müren’in şiirlerini yorumladım. Gelecek kuşaklara iyi bir köprü olacağına inanıyorum. Çünkü Zeki Müren şiirleriyle, şarkılarıyla, sesiyle bir bütündür. O kompozisyonu bir arada sunmak demektir. Sanıyorum bu albümle daha da ölümsüzleşecek Zeki Müren.” dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben Ersin Faikzade,Göstermis oldugunuz ilgiye sonsuz tesekkurler ediyorum.Saygılarımla.